Stiri / Video

BMW: M8 și Gran Coupé, așa da Competition (video)

Dă-le doamne sănătate celor de la BMW M GmbH. Să tot scoată bijuterii precum noile M8 Gran Coupé şi M8 Competition Gran Coupé. Că doar mai este puțin până când totul va fi electric – să ne mai bucurăm și noi un pic (vinovat) de vuietul V8…

Devoratorii de embleme alb-albastre au numeroase motive de bucurie în ultimul timp. Seria 8 s-a întors cu tot cu primul său M8 din carieră. Iar recent am văzut uzinele de forță din teren accidentat – X5M și X6M. Iar acum, maiestuosul Gran Coupé se dă și în format Competition. Păi ce am mai putea cere – în afara unui cont de câteva zeci de mii de ori mai baban până în aprilie 2020. Atunci are loc lansarea pe piață, inclusiv în România, după prima apariție din noiembrie – de la LA Auto Show.



M GmbH pare în vogă, cu atâtea opțiuni noi în segmentul de lux. Ambele livrează performanțe de supercar. Și format nobil de coupé cu patru uși pentru un confort sporit adus celor patru pasageri. De parcă asta ar conta atunci când este trezit „monstrul” de sub capotă. Îl cunoaștem bine, deja – V8-ul de 4,4 litri, cu o putere maximă de 600 CP și „maximă maximă” de 625 CP. Plus un cuplu de tanc, de 750 Nm, care respiră foc prin sistemul de evacuare sport şi transmisia M Steptronic cu opt trepte și Drivelogic.

M8 Gran Coupé, hai la Competition 

Mai… liniștitul M8 Gran Coupé sare la gâtul celor 100 km/h în 3,3 secunde, în timp ce Competition sprintează în 3,2 secunde. Sau, dacă vreți să gândim în cifre mari, primii 200 km/h sunt atinși după 11,2 sau fix 11 secunde. Ce este bleah, ca un fel de furat fesul de sub fundul evacuării? Modularea digitală a sunetului – prin M Sound Control… Măcar M8 Competition Gran Coupé are sistem M Sport în standard. Nu lipsește din meniul delicateselor nici M xDrive, cu mod 2WD dedicat.



Specificaţia standard include amortizoare controlate electronic şi direcţie M Servotronic, sistem de frânare M și diferențial M activ pentru puntea spate. Și, ca de obicei, suntem abia la început de M-uri. Mai avem branhii M pe aripile faţă, butoane M pe volan, Head-Up Display specific M, scaune M sport, etc. Ați priceput M(emo-ul). Pentru colecționari, va fi oferit în momentul lansării și un model limitat la 400 de unități – M8 Gran Coupé First Edition. Doar așa, pentru că M se poate!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*