Nissan Navara este unul dintre cele mai bune pickup-uri de serie la ora actuală, iar la momentul apariției a câștigat titlul de pickup-ul anului în Europa. Iar cei care se plângeau că ar vrea mai mult de la o mașină de teren, acum au cui să ceară asta.
Nissan Navara a evoluat în toate sensurile. Inițial era o camionetă anostă numai bună de cărat baloți cu ea. Acum a evoluat și este o autoutilitară potrivită și pe șantier și pe șosea. Ce-i drept, prin oraș cei aproape șase metri lungime ar putea fi un impediment la parcări. Mulțumită propulsorului de 2,3 litri de la Renault a dovedit că este foarte economică și am înregistrat cu ea și consumuri de 6,8 l/100 km. Este o valoare rar întâlnită la mașinile din acest segment. Dar cei care-și doresc mai mult de la o Navara și vor să se simtă în siguranță atunci când vor să urce în vârful muntelui, acum au cu ce. Nissan oferă o versiune denumită AT32.
Termeni de off-road
Orice amator sau pasionat de off-road știe că AT se referă la anvelopele de teren dar cu care se poate merge și pe asfalt. Navara AT32 în schimb poartă denumirea după alte criterii. AT vine de la Arctic Truck și este firma ce prepară mașini pentru expedițiile spre Polul Nord. Cifra 32 vine de la dimensiunea anvelopelor: 32 inch diametru. Este genul de anvelopă care pe teren accidentat va rula fără probleme acolo unde altele vor patina în gol a deznădejde.
Eforturi susținute
Atât Nissan cât și Arctic Trucks au făcut eforturi susținute reciproc pentru a îmbunătăți o mașină deja foarte bună. Navara standard are diferențial blocant spate. AT32 în schimb poate fi dotată și cu diferențial față blocant. Pentru a putea face față mai bine situațiilor din teren accidentat, mașina este dotatău scuturi din duraluminiu ce protejează zonele importante. În plus, garda la sol a fost majorată pentru a putea face mai bine față obstacolelor din teren accidentat. Motorizarea este aceeași, de 2,3 litri turbodiesel cu 190 CP, renumită pentru fiabilitatea sa dovedită pe furgoanele Renault.