Stiri

Nissan GT-R50 by Italdesign – în producția de serie (video)

Fantasmagoricul GT-R50 by Italdesign, prezentat în iulie la Goodwood Festival of Speed, va deveni realitate. Constructorul japonez a confirmat oficial producția într-o serie extrem de limitată, de doar 50 de exemplare. Prețul… 990.000 euro!

Credeați că un Nissan este acel automobil japonez care poate fi al oricui? Sau că supercarul GT-R Nismo este vârful de formă și preț pentru companie? Ei bine, prototipul aniversar GT-R50 răstălmăcește fără grijă ordinea firească a lucrurilor. Gândit pentru a celebra 50 de ani de GT-R, dar și 50 de existență pentru casa Italdesign, ultra-exclusivul GT-R50 este cu siguranță un produs la care puțini s-ar fi așteptat. Însă, vorba cântecului (sau filmului) – niciodată să nu spui niciodată.

Nissan GT-R50 by Italdesign – în producția de serie

Astfel, Nissan GT-R50 by Italdesign nu doar celebrează cele două entități cult – GT-R și Italdesign. Ci va deveni foarte curând o realitate palpabilă. De anul viitor, și chiar și în 2020, fanii cu înclinații italo-japoneze își vor putea îmbogăți colecția de automobile cu unul din cele 50 de exemplare GT-R50. Atenție însă, prețul de aproape un milion de euro este fără taxe și opțiuni!

GT-R50, cine vrea să fie milionar?

Pentru această sumă astronomică, Nissan va construi și converti după specificațiile torinezilor cele doar 50 de GT-R50 pe baza modelului GT-R Nismo. Diferențele vor fi nu doar la nivel de stil și personalitate, ci și mecanice. Astfel, după ce clienții au ales cum să îți personalizeze fiecare exemplar la exterior și interior, inginerii japonezi vor lucra și la capitolul tehnic. Astfel, puternicul twin-turbo V6 de 3,6 litri are de acum 720 CP și 780 Nm. Un plus consistent, de 110 CP și aproape 130 Nm.



Nu în ultimul rând, Nissan a dezvăluit și designul final pentru GT-R50. Veste bună – de fapt veștile bune – sunt că prototipul și modelul de serie (mică) sunt virtual identice. În plus, prototipul, care a mai apărut și la Spa-Francorchamps sau Laguna Seca, a cedat la capitolul culori. Astfel, plictisitoarea nuanță predominantă gri a fost înlocuită cu un albastru foarte atractiv. Nu s-a renunțat în schimb și la restul modificărilor: noile frâne Brembo, suspensia ajustabilă Bilstein, transmisia dublu-ambreiaj ranforsată și diferențialele mai puternice. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*