Navara AT32 – o serie specială lansată de Nissan în 2018, se întoarce și în 2020. Va fi disponibilă din februarie peste tot în Europa, la timp pentru a lupta cu ultimele vestigii iernatice.
Cu siguranță, Nissan are unul dintre cele mai capabile pickup-uri de pe piața Europeană. Însă există întotdeauna clienți care își doresc mai mult. Sau au pur și simplu nevoie de capabilități extreme. Astfel, în loc să cedeze „felia” pieței de aftermarket, Nissan a rezolvat problema in-house. Parțial, însă, deoarece au cerut și ajutorul specialiștilor off-road de la Arctic Trucks. Și nimeni nu se îndoiește de experiența lor, doar sunt din Islanda!
În ciuda faptului că anumite modele mai extreme – cum ar fi Suzuki Jimny – au mari probleme cu normele europene, la Navara AT32 totul este cât se poate de WLTP. Așadar, Navara AT32 se poate aventura liniștit oriunde în sălbăticiile Europei – doar este și mai eficient decât înainte. În plus, Nissan îl protejează și mai bine. O face cu ajutorul unui schelet din aluminiu amplasat sub șasiu. Iar noile pneuri Nokian de 31,6 inch îmbunătățesc eficiența și manevrabilitatea pe șosea fără a compromite comportamentul off-road.
Navara AT32, un N-Guard mai altfel
Nissan s-a bazat pe o altă versiune specială pentru a crea nou ediție limitată îmbunătățită de AT32. Navara N-Guard a reprezentat baza de pornire, oferind astfel o multitudine de echipamente. Și tehnologii – Hill Start Assist, Hill Descent Control, Intelligent Emergency Braking sau Intelligent Around View Monitor. Însă există și multe accesorii „diferite”. Cum ar fi „snorkel-ul” pentru admisie, care mărește adâncimea vadului la 800 mm.
În rest, totul este oricum orientat către off-road. Jantele speciale satin black au valve duble pentru modificarea rapidă a presiunii. Extensiile evazate ale aripilor sunt preluate direct de la modelul anterior – la fel și suspensia de performanță de la Bilstein. Iar modelul primește și o multitudine de embleme – pe aripile față, treptele laterale, sau ușa benei, printre altele…