i20 este prima dintre marile noutăți de la Hyundai dezvăluite înainte de începerea Salonului auto de la Geneva. Vor urma un concept complet electric și faceliftul fratelui compact i30.
Până atunci, i20 deschide drumul pentru Hyundai către Geneva. Și o face într-un mod tăios, dar nu țâfnos. Este colțuros pentru că așa au ales designerii. Din față stiliștii par să se fi jucat cu liniile sale la ora de geometrie. În același timp, îl recunoaștem totuși ca un Hyundai, fanii să nu aibă vreo grijă. Lateralul vine cu mult metal, dar și suprafețe vitrate interesante – precum cea care „mănâncă” din stâlpul C.
Totuși, i20 va arăta la Geneva cel mai interesant din spate. Designerii i-au promis stopuri „bumerang” și le-a ieșit. Au mai vrut să joace și în clubul „hipsterilor” și le-a reușit – conexiunea de pe cuprinsul hayonului este dovada clară. E clar, i20 arată a Hyundai și este fresh în același timp. O combinație bună pentru foarte disputatul segment subcompact.
i20 la Geneva, cu multe tehnologii
i20 va da lovitura la Geneva cu ajutorul revoluției high-tech de la bord. De exemplu, pachetul de siguranță SmartSense include nouă sisteme noi pentru acest model. Și mai important, șoferii vor regăsi noutăți majore și în interior. Hyundai oferă servicii Bluelink Connected Car. Dar, mai ales, un nou instrumentar de bord digital, de 10,25 inch. Plus un sistem de infotainment tot cu ecran de 10,25 inch. Și nu lipsesc nici încărcarea wireless sau Android Auto și CarPlay cu funcție de conectare wireless.
Sub capota micului i20 cunoscători vor descoperi la Geneva doar două motoare. Un umil MPi de 1,2 litri produce 84 CP și își aleargă poneii cu o transmisie cu cinci trepte. Modernul GDi de un litru, în trei cilindri, are 100 sau 120 CP. Și cutie automată cu dublu-ambreiaj 7DCT. Sau noua transmisie manuală inteligentă, cu șase rapoarte și funcție coasting. În plus, acest propulsor este disponibil și cu sistem mild hybrid, pe 48V, pentru economii de 3-4%.