Bugatti nu se plictisește aproape niciodată. Recent, a organizat un rendez-vous cu șase versiuni diferite de Chiron la sediul din Molsheim. Un moment de vis, desigur – chiar și pentru cei care și-ar permite unul din cele șase modele.
Cam așa arată în jur de 30 de milioane de euro – pe patru roți. Și doar cu emblema Bugatti. Chiron a devenit – la fel ca înaintașul Veyron – un model extrem de versatil. Dovada: cele șase modele diferite. Avem noul Chiron Pur Sport. Avem și insta-clasicul Centodieci. Sau recordmanul Super Sport 300+. Exclusivul La Voiture Noire nu mai are nevoie de prezentare. Iar Divo și Chiron Sport completează excelent gama.
Noul Chiron Pur Sport va fi produs în doar 16 exemplare, fiecare valorând cel puțin 3,2 milioane de euro, fără TVA. Este un hypercar dedicat plăcerii de a conduce – nu doar un vector de imagine cu o viteză maximă debordantă. Centodieci, în schimb, vine doar în 10 unități. Și toate sărbătoresc Bugatti-ul anilor ’90: EB110.
Chiron, la castel la Molsheim
Tot un Chiron mai altfel este și Super Sport 300+. Sărbătorește recucerirea titlului de cel mai rapid automobil de serie al planetei. Viteza sa maximă – 304 mph. În schimb, La Voiture Noire este cel mai costisitor produs nou al industriei auto… din întreaga lume. Și cu un preț de 11 milioane de euro, ar putea rămâne deținătorul recordului mult de acum încolo.
Noi ne-am mulțumi și cu un „simplu” Chiron Sport – hypercar-ul „de zi cu zi”. Însă, recunoaștem, preferatul nostru ar putea fi Divo. Este un exemplu al flexibilității platformei. Și al faptului că nu fiecare Chiron trebuie să arate identic cu următorul. În plus, Divo are 1500 CP și este complet absorbit de ideea de a parcurge cât mai rapid fiecare viraj…
P.S. La fel ca atâtea alte mărci, Bugatti a suspendat producția la fabrica din Molsheim începând cu 20 martie. Compania a promis că totul va reveni la normal după ce trece pericolul pandemiei de coronavirus (Covid-19).