Heritage Twins este noua serie construită manual de la Zagato. Și Aston Martin. Și chiar este o moștenire – fiind bazată pe mai „vechiul” V12 Vantage. Dacă vreți mai degrabă performanță accesibilă atunci avem și Veloster N DCT.
Aston Martin și Zagato tot creează opere de artă automobilistice de vreo șase decenii încoace. Coachbuilder-ul împlinește 100 de ani în 2020, deci are logică apariția unei noi serii speciale. Nu am înțeles prea bine de ce au ales mai vechiul V12 Vantage Zagato din 2011 drept model. Sau de ce vor crea fix 19 perechi coupé și speedster.
Însă poate totul face parte din aura de mister a unui coachbuilder… Apropo, noua ediție Heritage Twins este un efort comun. Designul aparține celor de la Zagato. Clienții fac însă comanda la Aston Martin, unde își pot impune propriile idei de personalizare. Iar primele livrări vor fi onorate în ultimul trimestru al anului. Direct de la R-Reforged, compania care se va ocupa efectiv de construcția manuală și tușele finale bespoke!
Heritage Twins cu aromă de N DCT
Heritage Twins, adică cele 19 perechi coupé / speedster vor fi realizate integral manual. Caroseriile vor fi realizate din fibră de carbon. Iar ce vedem noi aici este opera directă a doamnei Marella Rivolta Zagato. Ea este soția liderului Andrea Zagato și Art Director-ul companiei. Iar cele două V12 Vantage Zagato Heritage Twins au fiecare câte un secret. Puterea a crescut cu 75 CP (sau aproape 40 vs. V12 Vantage S) față de modelul standard. Până la un foarte fix barem de 600 CP!
Sigur, Hyundai Veloster N nu se poate lăuda nici în 2020 cu o asemenea herghelie. Are, în schimb, un nivel al accesibilității cu mult mai elevat. Și o nouă transmise N DCT cu două ambreiaje „umede” și opt trepte de viteză. Plus câteva atu-uri: N Grin Shift (NGS) – pentru overboost de 20 de secunde. Sau N Power Shift (NPS) și N Track Sense Shift (NTS)… pentru alte chestii. Și, mai ales, o creștere a cuplului maxim de la 353 la 377 Nm.