Stiri

Mach-E la viteza Ford Mustang (video)

Mach-E devine factorul de viteză electrică pentru clasicul Ford Mustang. Și de ridicare în grad exponențial la puterea celor patru uși pentru ecuația crossover. Rezultatul… de-a dreptul „SYNCron”.

Mach-E aduce o serie de premiere pentru eternul ponei. De fapt, doar pare etern, deoarece Ford Mustang are „doar” 55 de ani de la lansarea originalului. În primul rând, avem un sistem de propulsie complet electric. În al doilea rând, avem primul Mustang cu patru portiere. În al treilea rând, gata să zgândăre mândria fanilor, Mach-E devine un Mustang… crossover.

SUV-ul complet electric va fi în mod clar foarte polarizant. Însă Ford știa că trebuie să intre în secolul XXI. Iar de la sfârșitul lui 2020 (început de 2021 pentru România), Mach-E va avea drept rivali modele precum MB EQC, Audi E-Tron, Jaguar I-Pace. Și, în mod primordial, Tesla Model Y. Însă opțiunile par bine pregătite pentru a juca la dublu, triplu sau cvadruplu. Adică Ford prezintă Mustang Mach-E cu mai multe opțiuni de propulsie, tracțiune și acumulatori.

Momentan, pentru Europa sunt confirmate două opțiuni: 337 CP și 565 Nm (AWD, Extended Range) sau Mach-E GT de 465 CP și 830 Nm, cu 0-100 km/h în mult mai puțin de 5 secunde (în SUA se vehiculează un 3,5 secunde). Însă, vor exista și versiuni de bază – cu tracțiune spate și Standard Range. Apropo de acumulatori – ei vor avea 75,7 și 98,8 kWh. Suficient pentru un maxim de până la 600 de km (WLTP) în configurație RWD.

Mach-E nu decolează, se încarcă

Pe lângă propulsia pur electrică și caroseria SUV tip crossover, Mach-E mai vine cu o premieră importantă și în habitaclu. Acolo, Ford propune o nouă generație a sistemului de infotainment SYNC. Acesta vine cu un display în format portret, de 15,5 inch și o nouă interfață. Plus actualizări OTA și Android Auto / Apple CarPlay. Cum Mach-E are o nouă arhitectură, acest Mustang vine cu un… frunk. Portbagajul față are 100 de litri și la fel ca la Puma este dotat cu orificiu de scurgere.

În spate, portbagajul clasic va avea între 402 și 1420 litri. Evident, pentru început Mustang Mach-E va fi disponibil și cu titulatura de First Edition. Și mai important, Ford s-a pregătit temeinic la capitolul reîncărcare. Toate opțiunile sunt prezente – priză domestică și Ford Connected Wallbox pentru acasă. FordPass Charging Network – 125.000 de puncte publice în 21 de țări din Europa. Sau, mai ales, acces la rețeaua DC de mare putere Ionity – cu încărcări de până la 150 kW. Astfel, un Mach-E Standard Range va ajunge de la 10% la 80% în aproximativ 38 de minute la o stație DC. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*