Stiri

Ranger este Ford EcoBlue în Europa (video)

Ranger se reîmprospătează în Europa, schimbările aduse de Ford fiind în general ascunse privirilor. Pickup-ul american cu pașaport de Thailanda este mai performant și mai avansat tehnologic de acum încolo.

Ford Ranger este foarte iubit în Europa conform companiei. Producătorul îl consideră cel mai bine vândut model din segmentul său pe piețele europene unde are companii naționale. Dincolo de cifre și statistici, Ranger este un model foarte interesant. Pickup-ul este produs tocmai în îndepărtata Asia, în Thailanda, însă își păstrează un design propriu gamei Ford de modele pickup – un mândru frate mai mic al masivei Serii F de peste ocean, din SUA. Noua versiune europeană va sosi pe piață la mijlocul anului, mai puternică, mai eficientă și mai rafinată.



Schimbările la nivel de stil sunt extrem de subtile – aproape că nici nu se observă intervenția designerilor. Avem schimbări minime pentru bara frontală și grilă, versiunile superioare de echipare primind faruri cu xenon și lumini de zi LED. Apoi ar mai fi și noile nuanțe Diffused Silver și Blue Lightning, în timp ce modelul Ranger Limited are și noi jante de 17 inch. Interiorul primește noua ambianță Ebony Black, iar versiunea Wildtrack este de acum mai sportivă și în habitaclu.

Ranger, gata pentru orice fel de „danger”

Noutățile importante pentru Ranger sunt mai degrabă ascunse privirilor. În interior, Ford oferă de acum și modemul FordPass Connect ce oferă hotspot Wi-Fi. Iar sistemul de infotainment Sync 3 are touchscreen de 8 inch și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. În plus, Ranger oferă maxim posibil în clasa sa în materie de asistență și siguranță. Noutățile includ Sistemul de asistență pre-coliziune cu depistare a pietonilor, Sistemul de asistență activă la parcare sau Limitatorul de viteză inteligent. În plus, în premieră este oferit sistemul Ford KeyFree cu buton de pornire, iar capacul benei este legat la închiderea centralizată.



Sub capotă se ascunde însă noutatea cea mai importantă pentru Ranger. Vechile 2.2 și 3.2 TDCi au fost înlocuite cu noul propulsor de 2 litri din gama EcoBlue. Acesta livrează 130 CP / 340 Nm, 170 CP / 420 Nm și în versiunea Bi-turbo sosește cu 213 CP și 500 Nm. Toate variantele – Regular Cab, Super Cab și Double Cab – vin cu sistem 4×4 în echiparea de bază. Capabilitățile off-road rămân și ele excelente. Adâncimea maximă a vadului este de 80 cm, iar unghiurile sunt de 29/21 grade (atac/degajare). În plus, Ranger are o capacitate de încărcare de 1252 kg și tractare de 3500 kg. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*