Stiri

Tucson N-Line & Cayenne Coupé: Sport înainte de UV (video)

Tucson N-Line și Cayenne Coupé, două modele care nu au nimic în comun. Cu o singură excepție. Ambele pun accentul pe S-ul din sintagma Sport Utility Vehicle.

Hyundai ne prezintă primul său SUV trecut prin atelierul diviziei de performanță N. A trecut destul de rapid, deoarece la final nu a ieșit o versiune hot N. Ci una mai degrabă mild… hybrid. Tucson N-Line calcă pe urmele modelelor i30 și i30 Fastback N-Line. Însă, din fericire, aspectul vizual nu este singurul care contează. Stilul va fi ușor de recunoscut. Tucson N-Line poartă cu mândrie un set de LED-uri DRL de forma unui bumerang. Și mai are bare față și spate redesenate. Și o mulțime de elemente întunecate: grila meșă, cromul care o încadrează, carcasele oglinzilor, spoilerul sau jantele din aliaj de 19 inch.



Înăuntru, coreenii – de fapt europenii. Stop – Tucson N-Line a fost dezvoltat, testat și este produs în Europa. Așa, mai departe. La interior, SUV-ul are parte de noi scaune sport îmbrăcate în piele și piele întoarsă. Pedalier din aluminiu. Și multe cusături roșii pentru a contrasta cu elementele întunecate. Sub capotă, se află trei propulsoare – două cu sistem mild hybrid. Pe benzină avem 1.6l T-GDI cu 177 CP. Cele două versiuni diesel au 136 sau 185 CP. Și un pic de magie mild hybrid pe 48 de volți. Cu baterie Li-Pol de 0,44 kWh, convertor Low Voltage DC/DC și invertor. Și un Mild Hybrid Starter Generator (MHSG).

N-Line pentru toți, Coupé pentru mai puțini… probabil

Tucson N-Line este oferta mainstream de astăzi pentru segmentul SUV. Dacă aveți tendințe excentrice, atunci noul Porsche Cayenne Coupé este soluția. Pentru X6-uri, Q8-uri și GLE Coupé-uri, desigur. Unii ar putea spune că, sosit ultimul la petrecere, Cayenne Coupé este „fashionably late”. Sau sexy, în stilul Panamera. Designul este o chestiune de gusturi, până la urmă. Nu și performanțele, iar Cayenne Coupé nu duce deloc lipsă. Inclusiv din categoria aero.



Aceasta deoarece Cayenne Coupé are în spate nu unul, ci două elemente adaptive. Spoilerul superior a fost preluat de la Cayenne. Însă mai avem încă unul, nou și amplasat median, care se auto-extinde cu până la 135 mm dincolo de 90 km/h. Care sunt atinși și depășiți foarte rapid. Cu propulsorul turbo de bază, de 340 CP, durează 6 secunde să atingă 100 km/h. Pachetul Sport Chrono este standard, iar alte pachete sportive pot coborî timpul la 5,9 secunde. Sau mergeți pe încredere și alegeți noul Cayenne Turbo Coupé. Are 550 CP. Și 770 Nm. Pentru un sprint în 3,9 secunde. Și o viteză de top de 286 km/h. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*