Stiri

Carrera Coupé & Cabriolet, orice – numai să fie 911 (video)

Carrera este, în mod clar, 911-le de carieră. Iar noua generație a clasicului-modern automobil teuton își extinde gama pentru cea de-a opta iterație. Cu 911 Carrera, evident. Și 385 CP.

Practic, noile 911 Carrera Coupé și Cabriolet sunt modele de „bază”. În realitate, sound-ul boxer, cu șase cilindri de 3,0 litri, biturbo nu are nimic „entry-level”. Chiar și afișat drept cel mai accesibil 911, Carrera oricum oferă numeroase îmbunătățiri față de predecesor. Printre ele, un plus de 15 CP. Iar elementele standard sunt, conform constructorului, la fel de premium ca și în cazul modelului 911 Carrera S. De la sistemul de infotainment cu ecran tactil de 10,9 inch la noile sisteme de siguranță sau Porsche Wet Mode. 

Detaliile de stil sunt și ele aproape de nedescoperit. Porsche crede că „911 Carrera se remarcă prin roțile și frânele de dimensiuni mai mici și manșoanele individuale ale țevilor de evacuare”. Muncă de detectiv pentru a le observa, nu alta. Iar boxer-ul în șase cilindri are mai puțini ponei datorită diametrelor mai mici ale noilor turbocompresoare. Chiar și noua transmisie PDK cu opt viteze răspunde prezent la apel.

Carrera, un pic mai relaxat

911 Carrera Coupé ajunge de la 0-100 km/h în 4,2 secunde, iar apoi la o viteză maximă de 293 km/h. Pachetul Sport Chrono, opțional, îl grăbește cu 0,2 secunde. Iar consumurile medii sunt și ele subunitare – 9 l/100 km pentru Coupé și 9,2 l/100 km pentru superbul Cabriolet. Pentru un pic de asimetrie în viață, jantele din aliaj de pe față au 19 inch, iar cele din spate ajung la 20 inch.

Chiar și pneurile sunt diferite – 235/40 ZR pe puntea anterioară și 295/35 ZR în spate. Știți cum se spune, dacă trebuie să întrebi de preț… Totuși, avem chiar și aceste cifre, fix pentru România. 911 Coupé pornește de la 110.282,06 euro. În schimb, 911 Cabriolet pornește de la 124.640,60 euro. Piperat, dar nu exagerat…

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*