Hyundai oferă o nouă alternativă N Line – pentru i30 Fastback – doritorilor de aspect sportiv, manevrabilitate îmbunătățită și performanțe… standard. Acestea din urmă fiind responsabile și cu păstrarea unui preț decent.
N Line, R Line, ST-Line, FR Line, Sportline – mai toți producătorii foarte activi pe scena compactă europeană oferă o alternativă un pic mai dinamică (măcar vizual) la modelele standard și una mai accesibilă la hot hatch-urile lor de top. Hyundai nu inventează deci roata (performanței), ci doar își sedimentează oferta. Astfel, i30 – hatchback sau Fastback – sunt ambele oferite de acum încolo, în Europa, în versiune N Line.
Aceasta aduce cu sine, pentru i30 Fastback N Line, un design foarte apropiat de noul i30 Fastback N prezentat la Salonul Auto de la Paris. Are chiar și elemente unicat, precum noul difuzor spate. Însă sportivitatea vizuală se bazează pe motorizările standard: 1.0 T-GDI și 1.4 T-GDI. De notat, primul devine de acum disponibil în premieră pentru N Line atât pe hatchback, cât și în varianta Fastback.
N Line cu stil și dinamism
În afară de modificările estetice exterioare și interioare, i30 Fastback N Line cu propulsorul de 1.4 litri are parte și de câteva picanterii tehnice – jante de 18 inch (17 inch pentru 1.0 T-GDI), dar și modificări ale suspensiei, răspunsului propulsorului și sound-ului evacuării. Pneuri PS4 Michelin Performance, precum și frâne de dimensiuni sporite sunt și ele parte din pachet.
Îmbunătățirile aduse exteriorului fac ambele variante de propulsie foarte interesante pentru fanii mărcii. Partea frontală include cunoscuta „Cascading Grille” în variantă „mesh pattern”, o bară modificată cu o linie de accent argintie, dar și suporturi întunecate pentru faruri. Din spate, sportivitatea este accentuată de semnătura de culoare roșie (de fapt linia reflectorizantă), de noul difuzor sau de parașocul inspirat de Fastback N. La interior, detaliile fac diferența. Avem scaune sport N, volan sport, pedalier metalic, dar și schimbător de viteze N.