BMW Seria 2 GC – Gran Coupé – și Seria 1. Noaptea. În București. Constructorul promite că „we will #Nightdrive again” după ce trece pericolul coronavirus… Noi suntem de acord, totul va trece. Însă numai și numai după ce #stamacasa și #staysafe
Ca orice producător auto și BMW România obișnuiește să organizeze evenimente de lansare pentru modele sale noi. Însă, în contextul actual, uneori planurile sunt (aproape) complet date peste cap. Din fericire, Seria 2 GC (Gran Coupé) și Seria 1 au reușit o ieșire nocturnă prin București. Un București lipsit de câteva zile de legendara sa agitație nocturnă.
Culmea, în condițiile în care capitala este pustie, atmosfera ședinței foto și video a fost cu totul și cu totul specială… Iar prietenii Dragoş Savu şi Adrian Cobzaşu s-au ocupat de partea fotografică, astfel încât vă garantăm că rezultatele sunt excelente. Iar de condus s-a ocupat – pe un mic circuit urban-mallistic – Cristiana Oprea, pilot de raliuri cu experienţă internaţională şi brand ambassador pentru Michelin Romania.
Seria 2 GC și Seria 1, cu Michelin
Ambele modele au fost echipate cu Pilot Sport 4, noua anvelopă premium dedicată mașinilor sport. Iar aventura a început dintr-un loc special. Garajul lui „Interceptor”, cel care a inițiat clubul pasionaților de modele BMW clasice din anii ’60-’80 – „Sharkboys”. Apoi, atât Seria 2 GC cât și Seria 1 au pornit la descoperit o parte din reperele Bucureștiului.
De ieri și de azi. Așa cum spune compania, acestea au inclus „Podul Basarab, cea mai lungă traversare suspendată a orașului. Calea Victoriei, unul dintre cele mai vechi bulevarde din București. Sau Piața Constituției cu Casa Poporului în fundal, loc de întâlnire nocturnă pentru pasionații de mașini.”
Nu au uitat nici de locații istorice – cum ar fi „singura fabrică de trăsuri şi caroserii pentru mașini de lux din Bucureștiul interbelic”. Aceasta i-a aparținut omului de afaceri de origini germane H.I. Rieber. Nu au lipsit nici expresiile artistice moderne: Strada Arthur Verona sau Podul Pipera.