Ford a lansat Family Fun Hub – un site mai aparte, cu activități recreative pentru copii… dar și părinții lor. BMW se gândește la același lucru și ne oferă o serie de „Board Games” tematice. Bonus, Porsche ne scoate la joacă… online.
Cum toate activitățile școlare – de la creșe și până la universități – au fost suspendate în România și multe alte țări europene, este clar că cei mici au mult timp la dispoziție. Adulții mai norocoși pot lucra de acasă, însă asta înseamnă că perioadele extinse petrecute în casă trebuie umplute cu activități. Iar producătorii auto au pus și ei umărul pentru a răspunde rapid la întrebarea „cum ne distrăm acum?!
Propunerea de la Ford vine sub forma unui site special dedicat – Family Fun Hub – dotat cu activități recreative, pentru a veni în sprijinul copiilor și părinților. Acesta va fi actualizat constant pe parcursul lunii aprilie. În plus, este adaptat mai multor țări – având inclusiv conținut localizat în limba română.
De la Family Fun Hub la BMW și Porsche
Cum pandemia de coronavirus (Covid-19) afectează o lume întreagă, BMW are și el propriile idei pentru a susține „distanțarea socială”. Câteva companii – Audi, Volkswagen, Mercedes sau Hyundai – și-au reinventat logo-urile. Alții au propus cărți de colorat. În schimb BMW a readus în atenție un gen clasic – „board games”. Momentan există cinci opțiuni: The Big BMW Race, Find The Pair, Park Your BMW, Puzzle Duo și Play Carpet.
Porsche Exclusive Manufaktur s-a apucat deja de lucru pentru că noul 911 Turbo S sosește spre sfârșitul anului. Prima lor idee de personalizare sare în ochi de departe, în special datorită nuanței caroseriei. Un 911 Turbo S Guards Red va fi greu de ținut secret, însă probabil nu asta este ideea oricum… Totuși, de obicei nu prea vrei să treci neobservat cu un sportiv pur sânge de 640 CP și 800 Nm!