A6 Avant 55 TFSI e quattro reprezintă răspunsul familist de la Audi în segmentul plug in hybrid. E clar, constructorul din Ingolstadt a fost cât se poate de serios atunci când a promis că va electrifica majoritatea modelelor sale. Deci, familia este din ce în ce mai numeroasă!
Practic, nu mai are sens să enumerăm toate versiunile TFSI e quattro pe care le-a introdus în ultimul timp Audi. Mai bine vă lăsăm să le descoperiți pe cele preferate, chiar aici la noi pe AutoVibes. Revenind la A6 Avant 55 TFSI e quattro, putem spune că acesta este o cunoștință „veche” – pe dinafară și pe dinăuntru.
Nu de alta, dar generația curentă A6 Avant este deja de ceva timp pe șosele – seria 4K fiind prezentată la Geneva în 2018, pe vremea când show-urile auto erau încă o realitate cotidiană. La fel, sistemul de propulsie plug in hybrid 55 TFSI e quattro nu este nici el o premieră. El este prezent și pe alte modele electrificate din gamă, inclusiv crossover-ul Q5.
Avant la e quattro, cu benzină și EV și AWD
Puterea combinată pentru A6 Avant e quattro este cât se poate de respectabilă – 367 CP și 500 Nm. 252 CP și 370 Nm vin de la un clasic 2.0 TFSI. Încă 105 kW și 350 Nm sunt livrați în format EV. Iar autonomia complet electrică este până la 51 km, conform WLTP. Cu ajutorul acumulatorilor de 14,1 kWh, desigur. Aceștia se încarcă la 7,4 kW și asta durează cam 2,5 ore.
A6 Avant e quattro este mult mai rapid la sprinturi, totuși. De la 0 la 100 km/h are nevoie de 5,7 secunde. Iar vitezele maxime sunt de 135 (EV) și 250 km/h. În plus, chiar dacă bateria ocupă ceva spațiu, îi rămâne destul loc și pentru bagaje. Cam 405 litri în portbagaj și 1535 litri cu bancheta rabatată.