Mulsanne este 6.75 Edition la final de carieră. Însă marele sedan de la Bentley este parcă mic în fața rudei de concern Volkswagen. Nu de alta, dar constructorul german propune seria specială United pe aproape toate modelele sale.
Bentley se pregătește să încheie producția modelului Mulsanne, model renăscut de sine stătător în 2010. Primul Mulsanne, cel produs la rândul său într-o singură generație între 1980 și 1982 era de fapt puternic înrudit cu fratele Rolls-Royce Silver Spirit/Silver Spur… Însă, acum, cele două companii sunt doi rivali împătimiți. Însă, oricum, mai împart un anume vestigiu… propulsorul V8 de 6,75 litri. Doar nu degeaba cântecul de lebădă poartă denumirea de 6.75 Edition.
Conform producătorului britanic, dubla omagiere are o logică perfect… premium. Mulsanne se retrage pentru a face față unei game ce va fi complet electrificată până în 2023. Iar motorul V8 de 6,75 litri este cel mai longeviv în producția de serie, din categoria sa, fiind introdus în… 1959. Așadar, Mulsanne 6.75 Edition are toate șansele să devină o versiune de colecție. Mai ales că divizia Mulliner va produce doar 30 de exemplare…
6.75 Edition, dar și un pic de fotbal
Baza de pornire pentru 6.75 Edition este versiunea de vârf Mulsanne Speed. La care se adaugă o mulțime de accente exterioare cromate sau de culoare neagră. La interior, cam aceeași poveste… Iar după facelift pare să fi îmbătrânit frumos, în sfârșit. Mai ales dacă ne referim la ediții speciale precum W.O. Edition de anul trecut… Și uite că s-ar putea să-i ducem dorul până la urmă!
Volkswagen este mai pragmatic și orientat pe elementele de interes ale momentului. Spre exemplu, compania germană se pregătește anticipat pentru Campionatul European de Fotbal. Și nu oricum, ci cu ajutorul unei ediții speciale United. Una foarte extinsă, deoarece este disponibilă pe aproape întreaga gamă. Adică pe up!, e-up!, Polo, T-Cross, Golf Variant, Golf Sportsvan, T-Roc, Tiguan Allspace, Touran și Sharan…