Stiri

Skoda Karoq, mai mult decât SUV

Skoda Karoq a primit o echipare specială care, în trecut, era destinată mașinilor de stradă pentru a se putea aventura puțin și în afara asfaltului. Acum, Skoda a montat pachetul Scout și pe un SUV compact.

Atunci când au început să se vândă în România, Skoda Octavia a primit un așa-numit „pachet de drumuri grele”. Poate îl mai țineți minte. Mașinile cu acest pachet aveau alte arcuri și alte scuturi pe dedesubt. Toate acestea erau pentru că drumurile erau foarte proaste. Mai proaste decât acum (nu vă mirați, au fost chiar mult mai proaste decât acum). 

Skoda Karoq – mezinul SUV

După ce s-au avântat pe segmentul SUV-urilor cu mașini gen Yeti sau Kodiaq, cehii au primit undă verde pentru un SUV compact. Așa s-a născut Karoq, o mașină de talei compactă dar cu o gardă la sol mai mare. Totuși, cei care au cumpărat-o s-au apucat să meargă cu ea prin păduri și pe teren accidentat. Probabil au fost inspirați de acest video. Din acest motiv, sau pur și simplu pentru că oamenii aveau nevoie de o mașină care să poată merge mai mult decât pe un simplu macadam, a apărut Karoq Scout. Karoq este mai ușor decât fratele său mai mare Kodiaq, care a primit și el un pachet Scout. Prin urmare, ar trebui să se descurce mai bine pe un teren cu mai multe denivelări decât pot fi abordate de o berlină stradală. 

Aptitudini de SUV

Karoq Scout este disponibil exclusiv cu tracțiune integrală permanentă. El poate fi dotat cu motoare de 1,5 TSi de 150 CP și de două motoare turbodiesel de 2.0 litri cu puteri de 150 și, respectiv, 190 CP. Versiunea cu benzină este disponibilă cu o transmisie automată DSG de 7 trepte. De aceeași cutie de viteze beneficiază și versiunea de top, de 190 CP turbodiesel. Motorizarea de 150 CP cu motorină este echipată standard cu o cutie de viteze manuală de 6 trepte și, opțional, cu una automată tip DSG de 7 rapoarte. Mașina poate fi setată pentru câteva moduri de lucru al trenului de rulare, dintre care unul este de off-road. Desigur, nu vă așteptață ca mașina să facă minuni în teren accidentat. În România mașina este oferită cu jante de 18 inci și, opțional, cu unele de 19 inchi. Dar atât exteriorul cât și interiorul mașinii sunt mult mai prezentabile decât un Karoq standard, de bază. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*