Stiri

911 Cabriolet – și vara sosește mai devreme (video)

911 Cabriolet – o sintagmă care la Porsche a apărut abia în 1981. Însă, de atunci, de fiecare dată când o nouă generație este prezentată, parcă și vara se grăbește un pic… în stil teutonic.

La doar câteva săptămâni de la prezentarea din noiembrie 2018 de la Salonul Auto de la Los Angeles, a opta generație 911 devine disponibilă și în versiune Cabriolet. La fel ca fratele coupé, noua variantă de 911 este disponibilă sub formă de Carrera S, cu tracțiune spate, și Carrera 4S, cu tracțiune integrală. Ambele împart cu modelul coupé același propulsor boxer. Cu șase cilindri și 2981 cmc, acesta dezvoltă 450 CP) la 6500 rpm și un cuplu de 530 Nm, între 2300 și 5000 rpm. Iar caracteristicile de performanță sunt demne de renumele legendei 911.

911 Cabriolet – și vara sosește mai devreme

Pentru Carrera S Cabriolet, avem un sprint de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde (3,7 secunde pentru Sport Chrono). Viteza maximă este 306 km/h. În cazul alegerii tracțiunii integrale, 911 ajunge la 100 km/h în 3,8 secunde (3,6 secunde cu pachetul opțional Sport Chrono). Viteza maximă însă „scade” la 304 km/h. Noul 911 Cabriolet dispune, în premieră, și de șasiul sport Porsche Active Suspension Management (PASM). Designul interior și exterior este aproape identic cu al versiunii coupé – minus, evident, acoperișul fix, acum devenit soft-top.

Rapid sub soare, cu 911 Cabriolet

Datorită schimbărilor de stil necesare adaptării la caroseria cabrio, 911 are – în versiunea Cabriolet – o siluetă absolut inconfundabilă. În plus, drept noutăți, avem de exemplu noul sistem hidraulic care deschide și închide acoperișul mai rapid decât oricând. Soft-top-ul complet automat include, în structura sa, noi elemente de magneziu. El poate fi pliat/depliat până la 50 km/h în aproximativ 12 secunde. Standard este inclus și un deflector de vânt acționat electric.



Interiorul este, în zona planșei de bord, identic cu al modelului coupé. Astfel, toate comenzile sunt familiare fanilor, de la instrumentarul de bord cu turometru central la ecranul central al sistemului Porsche Communication Management (PCM). La fel, cele două împart și toate sistemele de asistență și siguranță – inclusiv noul mod de condus „Wet”, oferit în echiparea standard. Noul 911 Cabriolet poate fi deja comandat și în România. Prețurile încep de la 140.115,36 euro, cu TVA inclus, pentru Carrera S. Versiunea 911 Carrera 4S Cabriolet costă de la 147.940,80 euro.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*