Stiri

Luni e zi de tuning cu Gemballa, Mugen și Siemoneit Racing

Începem săptămâna cât mai bine și rapid cu Siemoneit Racing, dar și mult mai cunoscuții specialiști aftermarket de la Gemballa și Mugen. Pe „catwalk”: Seat Leon Cupra ST, Porsche 911 Turbo și Honda Civic Type R!

Pentru că ne plac giuvaier-urile misterioase, vom discuta înainte de toate despre Siemoneit Racing și al lor proiect pentru la fel de subestimatul hot hatch spaniol Seat Leon Cupra ST. Acesta este o adevărată „bestie” în cel mai bun sens al cuvântului încă din fabrică. De acolo, frate bun cu versiunile sportive ale Golf-ului și A3-ului, acest hot hatch latino este trimis la clienți cu 300 CP și 350 Nm.

Luni e zi tuning cu Gemballa, Mugen și Siemoneit Racing

Însă Siemoneit Racing are gânduri cu mult mai mărețe pentru versiunea proprie. Specialistul german, condus de întemeietorul Stefan Siemoneit, are în vedere – cel mai probabil – pasionații de pe Nurburgring. Acolo, astfel de hot hatch-uri – în mâna unor fani talentați ai circuitului – devin egale cu supercar-uri de renume. Cum, ați putea întreba, pe bună dreptate? Cu ajutorul unor schimbări ca cele produse de Siemoneit. Acesta aduce la bord 515 CP pentru un 0-100 km/h în 3,4 secunde. Iar pachetul este completat de modificări la nivelul șasiului, esteticii și roților.

Siemoneit, dar mai degrabă Mugen sau Gemballa

Dacă tot am discutat de segmentul hot hatch, să aruncăm o privire și peste proiectul Mugen. Cunoscutul tuner a adus, la Tokyo Auto Salon, pachetul RC20GT pentru nebunescul Honda Civic Type R. Proiectul nu este încă final, însă atunci când va fi, va aduce cu sine nu doar look-ul extrem. Specialiștii au umblat și la aerodinamică și răcirea propulsorului. Iar acesta va primi și el un upgrade pentru a dezvolta peste cei 306 CP standard.

Ultimul, dar cu siguranță nu cel din urmă, este Gemballa. Acesta este unul dintre cele mai venerabile nume din industrie în sectorul modificărilor asupra modelelor Porsche. Iar germanii au lucrat direct cu regele – 911 Turbo. Astfel, Gemballa GTR 8XX Evo-R sosește cu nu mai puțin de 807 CP și 1098 Nm, extrași din boxer-ul cu șase cilindri de 3,8 litri. Cu astfel de cifre, care fac de rușine chiar și cei 700 CP / 750 Nm ai GT2 RS-ului, modelul Gemballa este cu siguranță foarte rapid.

Acesta preia coroana cu un sprint la 100 km/h în doar 2,38 secunde. Apoi, marcajul de 200 km/h este trecut în 7,5 secunde, viteza maximă fiind de 370 km/h. (GT2 RS: 2,8 secunde și 340 km/h). Puterea este exprimată printr-un pachet complet estetic. Caroseria a fost îmbrăcată într-un kit „widebody” din fibră de carbon, lățimea fiind extinsă cu câte 30 / 50 mm în față și în spate. Avem în program și aripioare canard, o aripă deportantă cât o zi de post și un difuzor ce seamănă cu ajutajele unui avion de vânătoare…

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*