Stiri

Supra TRD de concept sau Alpina B7 de serie (video)

TRD – Toyota Racing Development – a prezentat în Japonia noul GR Supra Performance Line Concept TRD. Hardcore. Dacă sunteți însă în căutare de sportivitate luxoasă, Alpina ne propune noul B7. Adică un Seria 7 care arată mai bine decât acasă la BMW.

La începutul anului, Toyota a încheiat ani de speculații și zvonuri, prezentând la NAIAS – Salonul Auto de la Detroit – a cincea generație Supra. Acum a sosit deja timpul pentru un upgrade. De la TRD, divizia de motorsport, care a prezentat acasă în Țara Soarelui Răsare un prototip cu nume lung. GR Supra Performance Line Concept TRD. Prea lung. Îi spunem hardcore, mai bine. Sau aero-core, deoarece modificările sunt, deocamdată, îndreptate către partea funcțională a evoluției aerodinamice.



De la bun început, TRD avertizează viitorii clienți că noile accesorii, kit-uri și elemente propuse nu au legătură și cu sistemul de propulsie. Despre suspensie și frâne nu spun nimic, însă avem speranțe pentru o dezvoltare ulterioară. În schimb, estetica și performanța aerodinamică vor fi cu siguranță schimbate, în special datorită utilizării pieselor din fibră de carbon. Stilat și funcțional. Perfect, vrem TRD și în Europa!

Supra TRD, gata de acțiune

Modificările sunt destul de subtile, însă se integrează perfect cu designul modernist al noii Supra. Avem un nou spoiler, cu aripioare laterale – la fel și în spate, noi praguri și eleron pentru portbagaj. Iar în lateral Supra mai primește de la TRD și carcase pentru oglinzi și extensii ale portierelor. Plus un set ușurel de jante din aluminiu forjat de 19 inch.

Înapoi în Europa, este posibil ca o persoană neatentă să confunde noul Alpina B7 cu un BMW M7. Tunerul din Buchloe își prezintă noua versiune B7, bazată pe facelift-ul Seriei 7 de la BMW – iar îmbunătățirile sunt, ca de obicei, absolut savuroase. Am salutat îndrăzneala bavarezilor de a schimba alura limuzinei de lux, criticând totuși zona grilei radiatorului. Ei bine, B7 aproape că rezolvă problema, cu discreție și stil. Plus că V8-ul de 600 CP și 800 Nm rămâne în continuare prezent. Suficient pentru 0-100 km/h în doar 3,6 secunde și o viteză maximă de 330 km/h. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*