CT5 este primul sedan pe numele său în gama Cadillac. Sosit să-l înlocuiască pe deloc faimosul CTS. Și gata de acțiune într-un segment în pierdere, ce luptă împotriva asaltului SUV-urilor.
Cadillac ne prezintă primele imagini și informații oficiale despre CT5 sub formă de teaser. Dezvăluirea tuturor detaliilor „suculente” va avea loc odată cu premiera oficială. Programată pentru luna aprilie, în cadrul New York Auto Show. Până atunci, marca de lux americană ne promite „simfonii senzoriale”. Adică o campanie social media mai altfel. Atât de altfel, încât noi nu am reușit să identificăm (până la ora redactării materialului) video-urile promise. Dacă paginile oficiale de YouTube și Facebook (am căutat chiar și pe Vimeo!) vor primi totuși CT5-ul promis, ne facem datoria cu un update. Până atunci… să vă explicăm pe ce mizează Cadillac.
Campania de teasing pentru New York ar trebui să includă câte un video în fiecare săptămână. Acestea vor face apel la ASMR – autonomous sensory meridian response. Anumite sunete sunt gândite să determine răspunsuri fizice. Noi până acum avem parte de sentimente de uimire și amuzament… Deoarece nu avem parte nici de imagini și nici de sunete cu „turația motorului, sistemul audio Bose Performance Series sau de camuflajul dedicat alb-negru” – așa cum promite, fără acoperire, Cadillac.
CT5, mai tare decât SUV-urile
La jocul „de-a v-ați ascunselea”, cel puțin. Aceasta deoarece un video cu gama de SUV-uri de la Cadillac putem să vă oferim. Dar cu ASMR-ul noului CT5, deocamdată nici o șansă. Datele tehnice ar putea scăpa turma, însă și acestea sunt cam puține, momentan. Știm că CT5 vrea să șteargă cu buretele rezultatele nespectaculoase ale predecesorului CTS. GM a investit 211 milioane de dolari în producția noului CT5 la fabrica Lansing Grand River.
Noul sedan este bazat pe o simplă evoluție a platformei AWD/RWD Alpha de pe vechiul model. CT5 va fi disponibil cu tracțiune spate sau integrală, în versiuni Sport și Luxury. Iar sub capotă se vor afla un turbo de 2 litri. Sau un V6 twin-turbo de 3 litri. Ambele pe benzină. Ambele conectate la o transmisie automată cu 10 trepte. Și cam asta este tot ce știm…