Stiri / Video

Moștenirea off-road – Nissan Patrol e încă aici (video)

Nissan Patrol, acel off-roader masiv, gata de a transporta întreaga familie la picnic, la antrenamente sau în vârful muntelui. Și chiar dacă nu în Europa, spiritul său trăiește liber… încă. Și trăiește modern, mai ales.

La o parte cu toate mini-crossover-ele dedicate doamnelor și lipsite de orice fel de calități în afara șoselelor asfaltate. Din când în când, este bine să te simți cu adevărat bărbat. Să te dai cu Old Spice, să îți lași părul de pe piept să crească în voie și să conduci un monstru off-road. Cam așa stă treaba cu Nissan Patrol. Nu e pentru hipsteri. Este, mai degrabă, pentru cei pregătiți să „lupte” cu elementele naturii – cu atenție pentru a nu le distruge, desigur.



Iar moștenirea de SUV dur și pur, regândită pentru 2020, este dublată acum de și mai multă tehnologie și elemente de lux. O tușă de modernism nu strică niciodată. Desigur, primii care primesc noul Patrol vor fi clienții din Orientul Mijlociu. Doar știți, au dat cămilele pe modele off-road precum Nissan Patrol. Și nu s-au mai uitat înapoi… Cei care ar trebui să se uite bine sunt restul participanților la trafic – mai ales la exteriorul redesenat.

Nissan Patrol dincolo, DBX la noi

Interiorul este potrivit locurilor în care activează acum – cu multe tușe de lux, deci. Plus modernism – planșa de bord are de acum două ecrane, plus Apple CarPlay și Android Auto. Iar dunele vor fi trecute cu ajutorul unui V6 de 4 litri și 275 CP / 394 Nm. Sau învinse de-a dreptul de V8-ul de 5,6 litri și 400 CP / 560 Nm. Iar totul se va petrece în confort deplin – mulțumită suspensiei adaptive „Hydraulic Body Motion Control”.



În Europa, în schimb, ne pregătim pentru Aston Martin DBX. Constructorul britanic promite că este aproape gata cu procedurile de testare. Și ne confirmă suspiciunile cu privire la motorizare. Este vorba despre V8-ul de 4 litri, twin-turbo, utilizat deja de alte modele – și împrumutat de la Mercedes-AMG. Pentru DBX acesta va livra 550 CP și 700 Nm, iar restul performanțelor vor rivaliza cu modelele tradiționale din gamă. De exemplu, DBX va ataca virajele precum un Vantage și va frâna chiar mai bine decât un DBS Superleggera… 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*