Stiri / Video

ABT e Multivan T6.1 sau Touareg V8 diesel

Astăzi vorbim despre ABT, un fel de „6 pack” al lumii aftermarket. Că doar e ABT Sportsline – la început de an în format comercial cu Multivan T6.1. Sau foarte SUV de lux cu putere de locomotivă, în stil Touareg V8 diesel.

Cu toții am făcut câte un exces – mai mic sau mai mare – de sărbători. Că doar odată pe an este Crăciunul. Și tot odată pe an este și Anul Nou – și nu este vina noastră că sunt, hm, conectate… Așa că să băgăm sală la ABT, cu toată familia (inclusiv socrii) în Multivan T6.1. Sau putem merge pe la munte, în căutarea zăpezii, cu ABT Touareg V8 diesel. Oricum ar fi, e clar, lucrăm la „6 pack”. 



ABT Sportsline Multivan T6.1 este un van de-a dreptul retro-cool. Și un pic mai rapid decât dubele clasice de logistică. Vopseaua în două nuanțe și multitudinea de elemente cromate se văd accesorizate cu jante de 19 sau 20 inch vopsite negru glossy sau mat. La alegere, doar e vorba de tuning aici. Manevrabilitatea este și ea sensibil îmbunătățită, datorită kit-ului de suspensie Bilstein Height Adjustable Suspension. Un kit care permite și atitudine de „low rider” – în format 40 sau 70 mm.

ABT Multivan T6.1 la aeroport, ABT Touareg V8 la pârtie

Iar ABT nu se joacă cu jumătăți de măsură nici în cazul marelui Multivan T6.1. Cel mai mare upgrade se ascunde sub capotă, sub titulatura de „ABT Engine Control”. Astfel, propulsorul diesel de 2 litri, turbo, urcă proporțional în ambele versiuni de putere. Adică, de la 150 CP la 180 CP și 400 Nm. Și de la 199 la 226 CP și 490 Nm. Perfect pentru momentele când ai întârziat cu livrarea turiștilor la aeroport…

ABT Touareg V8 în format diesel, în schimb, este pregătit să mute munții din loc – probabil în căutarea faimoasei zăpezi care a devenit o himeră la noi, mai nou. Evident, asta pentru că, dintr-un motiv sau altul ți se pare că versiunea standard nu are destul cuplu. Chiar și la valoarea de 416 CP și 900 Nm. Așa că, finuț și fără mult tam-tam ABT Touareg V8 devine capabil să înghită asfaltul cu 493 CP și 970 Nm. Inginerii din Kempten se pot lăuda, astfel, cu un SUV gata să facă „pârtie” pe toate segmentele libere de Autobahn… 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*