Dacă ai o Alfa Romeo se poate spune despre tine că ești un pasionat de mașini. Dar dacă ai pus mâna pe o ediție specială Nring, se poate spune că ți-ai câștigat admirația pasionaților de mașini.
Alfa Romeo este acel gen de mașină care când vine în fața ta îți dă cumva de înțeles că are în spate o istorie măreață. Sunt peste 100 de ani de când a apărut marca și și-a disputat de la bun început supremația în fața calculelor germane. Mai exact, 108 ani de când Alfa Romeo este un nume cu greutate în motorsportul mondial. Tocmai de aceea, a fost lansată ediția specială NRing.
Acum, ambele modele, atât Stelvio cât și Giulia, au reușit să doboare recordurile de timpi pe circuit pe celebrul Nurburgring din Germania. Cu toate că în principiu nimeni nu merge pe stradă la fel ca pe circuit, dovada performanței este evidentă și oricine caută o mașină cu un pedigree sportiv va putea apela la cele două ediții speciale.
Alfa Romeo ridică ștacheta la Nurburgring
Atât Giulia Quadrifoglio cât și Stelvio Quadrifoglio au reușit să doboare recordurile pentru cei mai rapizi timpi pe circuitul din Germania. Stelvio, la clasa SUV, a reușit să obțină 7 minute, 51 secunde și 7 zecimi în timp ce Giulia a ridicat ștacheta pe clasa vehiculelor cu patru portiere la 7 minute și 32 de zecimi. Ambele vehicule sunt dotate cu motorul V6 de 2,9 litri supraalimentat ce dezvoltă 510 CP și un cuplu maxim de 600 Nm. Cutia de viteze este ZF de opt trepte și transferă cuplul spre ambele punți ale mașinii.
Puteți urmări aici cum a mers pilotul italian Fabio Francia pentru a obține timpul record cu Alfa Romeo Stelvio.
Dotări speciale pentru NRing
Seria specială NRing vine dotată cu discuri de frâne carbo-ceramice, cu suspensie ranforsată, alte jante și modificări la interior. Cea mai importantă dintre acestea este legată de scaune, care sunt din fibră de carbon și promit o susținere mai bună pe virajele abordate (foarte) rapid. Constructorul promite însă că sunt confortabile la drum lung. Pe lângă aceste detalii mai mult sau mai puțin tehnice, ambele modele au un pachet estetic de dotări interioare cu fibră de carbon, pentru a reliefa spiritul sportiv al modelului.
Doar 108 ediții speciale din fiecare model vor fi făcute pentru țările EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). Prin urmare, putem spune că va deveni foaret curând o mașină nu doar rară ci și foarte valoroasă.