Stiri

Porsche 718 T – „T” de la Touring, nu Turbo (video)

Cum perechea 718 Bosxter / Cayman are deja parte de aportul supraalimentării, o versiune 718 T ar putea părea de prisos. Nicidecum, deoarece Porsche își crede fanii când aceștia spun că vor și mai mult sport cu două locuri.

Apariția noilor 718 Boxster T și Cayman T nu este nicidecum o surpriză. Este o normalitate – deoarece Porsche deja oferă o astfel de versiune și pe seria 911. Totul are legătură cu plăcerea de a conduce… un automobil sport purist. 718 T se inspiră nu doar din prezent, ci și din trecut – 911 T apărea prima oară tocmai în 1968! Acum, noile modele Boxster și Cayman T nu sunt nicidecum vintage. Ele sunt cât se poate de moderne. Mai ales datorită motorului de doi litri boxer turbo, cu patru cilindri, de 220 kW (300 CP). Pe 718 T el dezvoltă aceeași putere precum varianta de serie, având grijă să nu intre pe teritoriul 718 S sau GTS.

Porsche 718 T – „T” de la Touring, nu Turbo

Însă Porsche vrea să lucreze nu la cifre, ci la sentimente. Mai exact, are în vedere plăcerea de a conduce. Astfel, modelele T au parte, în plus față de cele standard, de un pachet extins de echipare. Acesta include, printre altele: jante din aliaj de 20 inchi, șasiu sport PASM ce coboară asieta cu 20 mm, un schimbător de viteze „short stick” cu treptele evidențiate în roșu, precum și pachetul Sport Chrono. Tot standard mai sunt disponibile și Porsche Torque Vectoring (PTV), diferențial mecanic cu alunecare limitată pe puntea spate.

718 T – turistul plăcerii

Noua versiune are și câteva elemente de design diferite. Avem mânere texturate negre pentru portiere, scaune sport electrice cu secțiuni centrale Sport-Tex negre și cu logo „718”. Pentru o mică reducere a greutății, modulul Porsche Communication Management (PCM) a fost înlocuit… cu un spațiu gol (poate fi comandat pe gratis, totuși). În plus, pentru a respecta cele mai severe norme de poluare, Porsche de acum instalează și filtru de particule pentru benzină (GPF).



În cockpit, T este sport peste tot. Are volan sport GT, cu comutator pentru schimbarea modurilor de condus integrat. Sau logo-uri „Boxster T” sau „Cayman T” pe panoul negru de instrumente și plăcuțele pragurilor laterale. Pentru cei interesați, avem deja prețurile pentru România. Cayman T pornește de la 67.913,30 euro, iar un Boxster T este cel puțin 69.943,44 euro, cu TVA inclus. 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*