E-Hybrid poate fi o adevărată „salată” pentru Porsche Cayenne. Una foarte eficientă din punct de vedere energetic, la fel ca cea reală. Cu ingrediente precum Cayenne E-Hybrid. Sau noul Cayenne E-Hybrid Coupé. Și cu topping de performanță. În stil Turbo S E-Hybrid și Turbo S E-Hybrid Coupé.
V-am lămurit? Păi este simplu. Gama plug in hybrid include de acum patru versiuni. Cayenne E-Hybrid, de acum cu filtru de particule pentru benzină, este din nou disponibil la comandă. I se alătură noul Cayenne E-Hybrid Coupé, dotat cu 462 CP, 700 Nm și o autonomie electrică de până la 43 de kilometri. Iar în stratosfera ofertei se află duetul noii oferte de tip trio.
Adică variantele Turbo S E-Hybrid, standard și Coupé. Ele sunt poziționate în oglindă cu Panamera. Adică vin cu un total de 680 CP și 900 Nm. Ecuația cuprinde un motor V8 de patru litri și 550 CP. Plus un motor electric de 136 CP, integrat cu transmisia Tiptronic S cu opt viteze. Rezultatul – un sprint la 100 km/h în 3,8 secunde. Și o viteză maximă EV de 135 km/h. Sau de 295 km/h. Să mai spună cineva că eficiență nu înseamnă viteză!
E-Hybrid peste tot
Ambele versiuni de vârf sunt aproape la fel de eficiente precum suratele standard. Adică merg silențios și fără noxe până la 40 de km. Aceasta datorită acumulatorilor Li-Ion aflați sub portbagaj. Aceștia au o capacitate de 14,1 kWh și pot fi încărcați complet în 2,4 ore cu încărcătorul de bord standard de 7,2 kW (400V). Durează un pic mai mult acasă, la priza convențională de 220/230V – șase ore.
Pentru că este vorba despre vârful aisbergului, sub el se desfășoară întreaga panoplie de dotări. De la acronime precum PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) sau PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus). La jante de 21 inch Aero, pachet Sport Chrono, sau suspensie pe aer adaptabilă, cu Porsche Active Suspension Management (PASM). Ce mai rămâne între opționale? Pentru că e vorba despre Porsche, destule…