Stiri / Video

Tuning german: Manhart Golf R & Delta 4×4 Cayenne

Un Manhart Golf R (RS 450) pentru aglomerările urbane. Și un Porsche Cayenne din prima generație, de la Delta 4×4, pentru aventuri în off-road. E simplu să ne construim un garaj aftermarket cu iz teutonic.

De-a lungul întregii generații a șaptea, fanii VW Golf au tot auzit despre ideile de performanță ale diviziei VW R. Și totuși, compania se concentrează deja pe viitorul Golf R din generația 8, fără ca zvonurile de peste 400 CP să se materializeze. Nici o grijă, deoarece există destui producători aftermarket gata de acțiune. 



Cum ar fi Manhart, cu al său Golf R transformat în modelul RS 450. Așa cum ne oferă indicii chiar indicativul, specialistul teuton a urcat puterea hot hatch-ului AWD de la 300 la nu mai puțin de 450 CP. Și este un „monstru” stealth, deoarece nu a primit prea multe modificări. Ar fi extensia de spoiler, noile jante, suspensia mai coborâtă de la H&R sau decal-urile. Și cam atât.

Manhart Golf R, la distracție cu Cayenne

Cunoscutul 2.0 TSI a primit, în schimb, toată atenția celor de la Manhart. Astfel, Golf-ul R a primit admisie din carbon, un turbo de dimensiuni sporite, o regândire a ECU-ului și o nouă evacuare. Și uite așa a ajuns la 450 CP și 500 Nm. Rapid, pentru că are de gând să se distreze cu un Porsche Cayenne din prima generație… în teren accidentat. 

De ce un model din generația originală?! Păi așa te va durea sufletul mai puțin când îl umpli de praf și de lovituri pe coclauri… Pentru tunerul german Delta 4×4, ca și pentru noi, distracția contează! Mai mult chiar, proprietarul acestui exemplar a efectuat chiar și un safari din Austria și până în Africa de Sud. Logic, doar are faruri de raliu extra de la PIAA… 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*