ABT RS6-R & RS7-R sunt RS6 Avant și RS7 Sportback. Însă ABT Sportsline au decis că de Paște putem duce conceptul de automobil de familie la un cu totul alt nivel. Cel al unui Defender cu motor american LS3 și accesorii… franțuzești!
Dacă punem în balanță primul RS6 Avant de acum aproape două decenii cu cel de acum, unii vor fi neimpresionați. Ce mare diferență este între 444 și în jur de 600 CP?! Însă ABT a făcut acest station wagon sportiv să zboare, efectiv, până la 730 CP. Evident, doritorii trebuie să se grăbească – shopping-ul se face în doar 125 de exemplare.
La fel ca RS6 Avant și RS7 Sportback, ABT RS6-R & RS7-R sunt cât se poate de înrudite. Au chiar și cam aceleași cifre de performanță în stil ABT. Adică 3,27 secunde la 100 km/h. Și 10,44 secunde până la 200 km/h. Dar și o viteză maximă de aproape 200 mph (321 km/h)… Și, în cazul de față, aceeași vopsea Daytona Gray Pearl Effect și jante de 22 inch…
ABT RS6-R & RS7-R la șosea, Defender în afară
Dar ce ziceți de un vehicul britanic de teren accidentat. Cu inimă americană și finețuri franceze?! La E.C.D. Automotive Design, așa ceva e chiar de așteptat. Tunerul american este specializat pe Land Rover – în mod special pe Defender. Iar acest Defender 110 unicat este numit, simplu, Project Rowdy.
Defender-ul din generația anterioare este, desigur, British Racing Green. Însă sub capotă se ascunde un LS3 V8 de 6,2 litri „furat” de la un Chevrolet Corvette! Adică avem de-a face cu un Defender de 565 CP. Adică mult peste ceea ce oferă chiar și un Defender Works V8. Mai vine și cu suspensie pneumatică, jante de 18 inchi și AT-uri BF Goodrich. Iar în portbagaj amatorii de vin francez au tot ce le trebuie… (mai puțin castelul și podgoria).